Vi byttet journalsystem i denne perioden og alle Helsenorge-funksjoner var avskrudd.
Det viser seg at det likevel gikk an å avbestille timer. Disse avbestillingene er derfor ikke registrert hos oss og du står fortsatt på time.
Sjekk gjerne fremtidige avtaler og avbestill en gang til eller send oss en melding så ordner vi det.
Får du en faktura på ikke-møtt på en time du har avbestilt så ta også kontakt.
Ha en fin pinse!